trebba.blogg.se

Är en 13 årig tjej som bloggar om sin vardag,smink och även lite mode (;

5 saker jag stör mig på.

Publicerad 2016-02-02 15:12:00 i Allmänt,

Hej fina ni!
Tänkte berätta om 5 saker jag stör mig på då jag stör mig på så SJUKT mycket saker!
1. När man redigerat klart en video och sen försvinner allt eller datorn dör och det sparas inte osv, så SJUKT störande!!
2 . När någon står och GLOR på en, ba vaf*n vill du!?
3. När någon inte stänger dörren fastän man säger att den ska göra detl behöver jag ens säga mer?
4. När en app laggar och hoppar ut och in tuuuuusen gånger.
5. När min kompis blir kaxig mot mig bara för att hon umgås med "dem coola".
Det var 5 av dem sakerna jag stör mig på, kan ni kanske relatera till någon? 
Ha en bra dag, kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela